خط مشی کیفیت
شرکت سورین در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه آموزش، استقرار و نگهداشت سیستم های مدیریت کیفیت آغاز نمود.
مدیریت شرکت با تاکید بر نگرش بهینه سازی مستمر در فرآیند خدمات، ارتقاء کیفیت از لحاظ سیستم های حاکم بر سازمان ، همکاری و اشتراک کارکنان در ارائه خدمات را سرلوحه وظایف خویش قرار داده و ضمن تعهد به بهبود مستمر و پایبندی به الزامات قانونی و سایر الزامات ، تاکید دارد که کلیه کارکنان شرکت که به عنوان با ارزشترین سرمایه محسوب می شوند وظیفه خود خواهند دانست که با درک کامل از انتظارات طرفهای ذینفع و سایر عوامل تاثیرگذار بر فرایندها در جهت رسیدن به اهداف سازمان تلاش نمایند و برای تحقق آن به استفاده از سیستم های نوین مدیریتی تاکید می نماید.
مدیریت شرکت در راستای نیل به این خواسته ها استاندارد ISO 9001: 2015 را به عنوان مدل اجرایی انتخاب نموده است و جهت تحقق اهداف زیر تلاش می نماید :
۱ . ایجاد انگیزش و ارتقاء سطح کارایی کارکنان از طریق آموزش های سیستماتیک، برنامه ریزی شده و مستمر
۲ . افزایش رضایت مشتریان، از طریق ارائه خدمات با کیفیت مناسب و دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها
۳ . تلاش در جهت بهبود مستمر و اثربخشی نظام مدیریت کیفیت با شناسایی و ارزیابی ریسک های فرآیندها و اهداف و کنترل آنها از طریق کار گروهی
۴ . افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها بر اساس پرهیز از خدمات نامطلوب و اتلاف زمان
در جهت دستیابی به اهداف فوق، مدیریت ضمن تعهد به اجرای الزامات ، نظارت و تامین منابع لازم جهت دستیابی به اهداف تعریف شده و بازنگری سالانه سیستم های مدیریت جهت اطمینان از اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت ، از ارتباط و تناسب آن با شرایط سازمان ، مطابقت با الزامات استانداردهای منتخب شرکت ، توسعه پایدار ، بهبود مستمر و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده اطمینان ، و از سرمایه های اصلی شرکت یعنی کارکنان نیز انتظار دارد با ایجاد فضای همدلی و همکاری و تکیه بر اصول نظم و ارتقاء تخصصی و احترام به مشتریان، شرکت را در حفظ سیستم مدیریت کیفیت و ارتقاء روز افزون و بهبود مستمر آن یاری رسانند.
مدیرعامل
محمدعلی پرستان